قلعه‌نویی:کی‌روش به‌جای حرف زدن در اتاق ۳ در ۴ در رسانه‌ها حرف می‌زند
فرهنگی،اجتماعی
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
طراح قالب
ثامن تم
دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


مطالب اخیر وبگاه

سرمربی استقلال گفت: استقلال جزو سرمایه‌های این کشور است و آقای گودرزی به عنوان وزیر ورزش نباید این تیم را نادیده بگیرد.قلعه نویی

به گزارش میبدما امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل صبای قم در کنفرانس پس از بازی گفت: از اینکه روز گذشته نتوانستم در نشست پیش از بازی شرکت کنم عذرخواهی می‌کنم. هنوز هم گلویم درد می‌کند.

وی با اشاره به درگذشت بیوک جدیکار پیشکسوت استقلال عنوان کرد: در گذشت بزرگمرد ایران را تسلیت می‌گویم. همچنین به کریم بوستانی که خواهرش را از دست داده است تسلیت می‌گویم.

سرمربی استقلال در مورد بازی با صبا عنوان کرد: خوشحالم برای اولین بار با یک بازی خوب و منطقی دست پر از زمین خارج شدیم. جو ورزشگاه خیلی خوب بود. هم طرفداران صبا و هم طرفداران استقلال بیشتر انرژی را برای تشویق تیم‌شان گذاشته بودند.

قلعه‌نویی تصریح کرد: نبود چند مهره در تیم صبا تاثیر گذاشته بود اما در مجموع این تیم خوب و با برنامه بازی می‌کرد. پیش از این می‌دانستیم 3 مهاجم رو به جلوی این تیم یعنی عنایتی، مومنی و کریمی خوب بازی می‌کنند. به همین دلیل کناره‌های این تیم را بستیم و با آنها «من تو من» بازی کردیم.

وی اضافه کرد: به خاطر گل بچه‌گانه‌ای که دریافت کردیم 7 دقیقه آخر بازی اذیت شدیم. این اشتباه سابقه دارد و همانند دیدار مقابل نفت تهران و اف‌سی سئول کره جنوبی، گل بچه‌گانه‌ای خوردیم. در بازی با صبا همه چیز در کنترل ما بود. صبا از توپ‌های بلند استفاده می‌کرد و بازیکنان این تیم از چپ و راست اضافه می‌شدند ولی دفاع ما عملکرد خوبی داشت. بازیکنان ما اگر دقت بیشتری داشتند می‌توانستیم به گل‌‌های بیشتری برسیم.

سرمربی استقلال با ناراحتی از گلی که این تیم خورد، اظهار داشت: به دلیل اشتباه بچه‌گانه 7،8 دقیقه پایانی وحشتناکی را پشت سر گذاشتیم اما خدا را شکر می‌کنم از سد محکمی چون تیم صبا عبور کردیم. جایگاه صبا  این نیست و قطعا در هفته‌های آینده نتایج بهتری می‌گیرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه خط دفاعی تیم صبا را چطور را تحلیل می‌کند، گفت: من حق ندارم در مورد تیم حریف صحبت کنم اما تیم صبا در نظم ساختار دفاعی خوب کار کرد.

وی در مورد اینکه چرا استقلال پس از گل دوم بازی را تمام شده فرض کرد، خاطرنشان کرد: اصلا چنین چیزی نیست. پس از گل دوم برای زدن گل سوم موقعیت داشتیم. بازی در دست ما بود ولی به دلیل اشتباه بچگانه گل خوردیم.

سرمربی استقلال در خصوص وضعیت مصدومیت جواد نکونام عنوان کرد: باید ببینیم شرایط او به چه شکل است، من بدون اینکه آب بخورم به سالن کنفرانس آمدم.

قلعه‌نویی درباره ارزیابی‌اش از قضاوت سعید مظفری‌زاده در این دیدار گفت: اعتقادم این است که داوران ما جزو بهترین داوران در آسیا هستند. داوران ما جزو پاک‌ترین و سالم‌ترین داوران هستند و 12 سال است که در رابطه حق و حقوق آنها صحبت می‌کنم. سطح مظفری‌زاده فراتر آسیا است و باتوجه به فیزیک بدنی و رفتار مدیریتی او در زمین و آمادگی جسمانی‌اش واقعا حقش است که در جام جهانی قضاوت کند. مظفری‌زاده حتی می‌تواند در مراحل بالاتر جام جهانی نیز سوت بزند.

وی با اشاره به مشکلات مالی استقلال اظهار داشت: به خاطر مشکلات مالی بازیکنانی مانند ساموئل در تمرینات حاضر نمی‌شوند. از سال گذشته مشکل مالی داریم و با اینکه در میان 4 تیم برتر آسیا قرار گرفتیم حتی 10 میلیون هم به ما پاداش ندادند. بردهای سال گذشته را هم کنار بگذارید. برای حضور ما در جمع چهار تیم برتر آسیا به همه‌مان فقط 300 میلیون دادند. در حالی که تیمی بوده که مقابل ما برنده شده و هر کدام از بازیکنان آنها 10 میلیون تومان پاداش گرفتند.

سرمربی استقلال با بیان اینکه دغدغه‌های مالی ما از سال گذشته است، گفت: باید بگویم دورود بر شرف کادر فنی و بازیکنان استقلال که برای پیراهن این تیم و مردم تلاش می‌کنند. مشکلات اقتصادی زیادی داریم که این مشکلات از دولت شروع می‌شود. وقتی دولت پول کارمندان خود را نمی‌دهد یعنی مشکل اقتصادی از دولت است و از بالا شروع می‌شود اما نمی‌توان استقلال را نادیده گرفت.

قلعه‌نویی اضافه کرد: استقلال جزو سرمایه‌های این کشور است و آقای گودرزی به عنوان وزیر ورزش نباید استقلال را نادیده بگیرد. ما اکنون در آسیا هستیم و آقای گودرزی باید با یک برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت به فکر تیم ما باشد و بعد از لیگ با یک برنامه‌ بلندمدت مشکلات ما را حل کند.

وی با اشاره به استقبال تماشاگران از دیدار صبا و استقلال گفت: باید از هواداران تیم‌مان تشکر کنم که در قم بیشتر از تهران از بازی ما استقبال کردند. آنها نشان دادند که استقلال را دوست دارند و از تک تک آنها تشکر می‌کنم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) قم چگونه بود، عنوان کرد: در مجموع معتقدم از نظر سخت‌افزاری در مقایسه با قطر و امارات 50 سال عقب هستیم. ما باید امکانات‌مان را به روز کنیم و فکر نمی‌کنم نگهداری چمن کار سختی باشد اما باز هم دست مسئولان درد نکند که زمین را به خوبی آماده نگه داشتند.

به گزارش تسنیم قلعه‌نویی در خصوص صحبت‌های کی‌روش و اینکه جلسه‌ای با او داشته است یا نه، اظهار داشت: هنوز جلسه‌ای با کی‌روش نداشتم امابه یاد دارم کی‌روش در گذشته حرف‌های خوبی می‌زد و می‌گفت باید مشکلاتمان را در یک اتاق 3 در 4 به یکدیگر بگوییم. اکنون می‌بینم که او در مطبوعات صحبت‌هایش را می‌کند در حالی که ما باید در یک اتاق با هم حرف بزنیم.

وی افزود: به هیچ عنوان نمی‌خواهیم لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهیم چون حریفان ما تیم‌های عربی و آسیایی هستند و اگر بخواهیم از آرمان و کیان ایران دفاع کنیم باید بازیکنانمان را در اختیار داشته باشیم و فکر می‌کنم حتی هواداران پرسپولیس هم مخالف عدم حضور بازیکنان ملی‌پوش در تیم‌های باشگاهی باشند.

سرمربی استقلال تصریح کرد: سال گذشته تیم‌های باشگاهی بیشترین کمک را به تیم ملی کردند. منظورم فقط استقلال نیست بلکه خیلی‌ها برای رسیدن تیم ملی به جام جهانی تلاش کردند. برخی‌ها تلاش می‌کنند شخصیت بازیکنان و مربیان ایرانی را پائین بیاورند و من از برنامه‌های آنها خبر دارم اما به نظرم باید با یک تعامل خوب به کی‌روش کمک کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده علی زارع مهرجردی در جمعه 29 آذر 1392 |

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهنگی،اجتماع





برچسب‌ها